شب مهتابی

به نام خدایی که داشتنش جبران همه نداشتن هاست..

شب مهتابی

به نام خدایی که داشتنش جبران همه نداشتن هاست..

راز و نیاز...


از کوچه تنهایی خویش می گذشتم. تنها و بی پناه .


در این کوچه سرگردان بودم تا به بن بست یاس 


نا امیدی رسیدم . دست بردیوار شکسته دل خویش 


نهاده بر مزار آرزوهایم که مرده بودند گریستم در


آن حال صدای کسی را می شنیدم که می گفت:


مقاوم باش و چون کوه استوار بمان به او گفتم:


نمی توانم ، نمی توانم ،


اشک هایم سرازیرمی شد صدایش را شنیدم که باز می گفت:


در این کوچه به دنبال چه می گردی ؟؟


نمی دانم ، و او گفت:


اما من می دانم که به دنبال چه آمدی ؟به دنبال غرور


خرد شده ات ،و به دنبال دل شکسته ات و به دنبال 


احساس پاک گم شده ات ومن مبهوت به اطراف 


نگریستم و به او گفتم : تو کیستی؟ چگونه از حال 


من باخبری؟ ،ترس مرموزی سراسر وجودم را فرا گرفته بود .


 وجود کسی را حس می کردم ولی او را نمی دیدم


تنها صدایی که به گوشم می رسید تک ضربهای


ساعت کهنه دیواری بود که گذرعمررا نشان می داد


لحظه ای سپری شد و باز صدای ان موجود ناشناخته


را شنیدم که می گفت:«مرا نمی شناسی ؟ چون 


مدتهاست از من غافل شدی منی که همیشه همراهت


هستم منی که از جان به تو نزدیک ترم و تو وقتی هیچ 


تکیه گاهی برایت باقی نمی ماند به سراغم  می آیی»


احساس غریبی داشتم ، حس می کردم  گم شده ام را یافته ام


گم شده ای که سالهاست از او دور افتاده ام وامشب در تنهای


خویش و در اعماق دل خویش او را یافته ام و این شعر را 


زمزمه می کنم:


به سراغ من اگر می آیی پشت هیچستانم......


نظرات 3 + ارسال نظر
salma دوشنبه 26 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 05:49 ب.ظ

عزیز دل سلما بسیار زیبا و دل نشین بود به دلم نشست

ღســـ ـــمیــ ــراღ دوشنبه 26 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 11:01 ب.ظ http://patoghe2oosti.blogsky.com

دلمـ ڪہ مےگیرد ڪودڪ مےشومـ

ڪفش هآیمـ مےشود تآ بہ تآ

آغوشے مےخوآهمـ ڪہ آراممـ کند

عروسڪے ڪہ همبآزے دلتنگےهآیمـ شود

و گلویے ڪہ بغض خفہ اش نکند

بهآنہ گیر مےشومـ ؛

نق مےزنمـ ڪہ ایـטּ رآ مےخوآهمـ

ڪہ آטּ رآ مےخوآهمـ

ولے هیچ کس نمےدآند

ڪہ بجز تو هیچ نمےخوآهمـ
گلم آپم

رزماری چهارشنبه 11 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 12:17 ب.ظ http://sunyflowers.blogfa.com

سحر عزیزم الان که این نوشته رو خوندم خودم به دلایل مشکلاتی که در زندگیم دارم تو کنج خلوت اتاقم دارم زار زار گریه میکنم با این نوشته.
درسته فقط خداست که همدم تنهایی های ادماست.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد