شب مهتابی

به نام خدایی که داشتنش جبران همه نداشتن هاست..

شب مهتابی

به نام خدایی که داشتنش جبران همه نداشتن هاست..

باورم نمیشه که چقدر این وبم رو دوست دارم.

جایی که فقط برای دل خودم مینویسم و با خوندنش باز هم اشک میریزم.

هر خطش رو دوست دارم.

برام یادآور هزار خاطره ناگفته است.

هزار خاطره ای که نمیشه به زبان آورد.

ی خاطراتی که فقط میشه تو ذهن مرورشون کرد و تو قلب براشون اشک ریخت.

از دیشب دوباره دلتنگ شدم.

خیلی سعی کردم از این حالم بیرون بیام ولی نشد.

شاید چند ساعتی بیشتر نخوابیدم.

همش کابوس دیدم. کابوس هام تمومی ندارند. با اینکه این روزها دیگه مثل گذشته نیستم.

ولی بازهم از غصه پر میشه قلبم.

هیچ وقت تو زندگیم چیزی رو براحتی بدست نیاوردم . 

هیچ چیز.

ناشکری نمی کنم به یاد ندارم و این موضوع همیشه برام جای شگفتی بوده

هربار من مشتاقتر بودم.

خواسته من دورتر و دست نیافتنی تر.

برای هر قدم از زندگیم جنگیدم. و با چنگ و دندان موقعیتم رو حفظ کردم.

برای هر روزم تا حلا هزار بار زمین خوردم.

دوباره بلند شدم. ی روزایی نشستم و به پشت سرم نگاه کردم 

و به این همه سمج بودن خودم با تعجب نگاه کردم.

میدونستم که فقط کینه منو به جلو می کشونه. 

کینه ای که سالها اونو با خودم مثل گوژ پشت .

درونم کشیدم و با خودم حملش کردم.

ولی این بار برام اونقدر سنگین نبود که دردآور بود.

حالا فقط دردش برام مونده و تنی که هیج جای سالمی درش پیدا نمیشه.

هر روز ی درد تازه از درونم سر می کشه و من متحیر 

نیروی جوانی به تحلیل رفته ام..

دلم ی روز شاد میخواد و ی روز بدون غصه

ی روز که فقط خودم باشم و چهره زیبای زندگیم.

برای اون روز بی تابم.

نظرات 13 + ارسال نظر
نویسنده سه‌شنبه 15 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 06:33 ب.ظ http://autumn-breeze.blogfa.com

سلام سحر گلم
میومدم اینجا اما تازه فصل بیستم رو دیدم و خوندم و خیلی زیبا نوشتی؛ این دفعه اشک رو مهمون چشمام کرد اما با پست اخیرت دلم شاد شد. خیلی ارزش داره جنگیدن واسه چیزهای مهم. اگرچه گاهی آدمو به نفس نفس میندازه اما آخرش میگی می ارزید به اون همه تلاش و کوشش.
سحری جات خالی امروز شله زرد رو به هوای رفتن خونه خاله همسری پختم. چقدر دلم میخواست الان اینجا بودی و اون دو تا کاسه ای که تو یخچال برای خودم گذاشتمو با هم میخوردیم.
این روزا مشغولم بدجور ولی این نوشته هاتو خوندم فهمیدم که درس و تلاش ارزشش بیشتر از اون چیزیه که فکرشو میکنم.
برات آرزوی زیباترین ها رو دارم گلم
منم محیط اینجا رو خیلی دوست دارم یه جور خونه آرامشه

tala پنج‌شنبه 17 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 01:55 ق.ظ http://tala66.persianblog.ir

عزیز دلم میــــــــــــــــــــــاد اون روز

بهار پنج‌شنبه 17 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 03:18 ب.ظ http://komkar.mihanblog.com

چشمانم در آسمان به جستجوی آخرین ستاره ی شب است
و میروم به اوج ، کنار او ، ستاره ای که در سپهر آرزو ، یگانه تقدیر من است .
سلام سحرجان من آدرس این وبت راگم کرده بودم تازه پیداش کردم اگردوست داشتی این وبت هم لینک کنم خبرم کن عزیزم
مثل همیشه زیبا و با طراوت بود
انشاءالله به آرزوت برسی گلم

bahar پنج‌شنبه 17 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 10:30 ب.ظ http://komkar.mihanblog.com

سلام سحرجان باافتخارلینک شدی
مامان هم سلامت رامیرسونه وعیدرابهت تبریک میگه الهی قبول باشه عباداتت عزیزم

فاطمه یکشنبه 20 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 11:15 ق.ظ http://beheshtepenhan18blogfa.com

سلام عزیزم

انشاالله روزهای شادت به زودی زود برسد

وشادشادشادباشی گلم

فاطمه جان سلام
آدرس رو برام اشتباه نوشتی
نمیتونم بیام بهت سر بزنم.

ღســـ ـــمیــ ــراღ شنبه 26 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 03:38 ب.ظ http://patoghe2oosti.blogsky.com

سلام
گلمممممممم
آپم
بیا منتظرم

mohammad شنبه 2 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 04:12 ق.ظ

kine vase chi?
in bad nist k zendegiro ba kine migzaruni?
age injuri pish beri hala hala h a bayad bitabi bekeshi vase ruzaye shad va zendegie ziba .

[ بدون نام ] شنبه 2 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 09:18 ق.ظ

سقف آرزوهای ما


کف آرزوهای دیگری است


دنیا به طور ناجوانمردانه ای آپارتمان است !


سلام خواهر گلم .
از اینکه ادرس این وبتون رو بهم دادید ممنونم
با افتخار اومدم و مطالب ارزنده شمارو خونده . گاهی دلم گرفت و گاهی از این همه همت شد شاد شدم. به هرحال از این پشتکار لذت بردم .
به امید اینکه نورانی ترین و شیرین نرین روزهای زندگی پیش رویتان باشد. و هرچه نا مهربانی است از خاطرتان تا دورهای دور بگذرد.
.........

وقتی گریه کردم گفتند بچه ای !


وقتی خندیدم گفتند دیونه ای!


وقتی جدی بودم گفتند مغروری !


وقتی شوخی کردم گفتند سنگین باش!


وقتی سنگین بودم گفتند افسرده ای!


وقتی حرف زدم گفتند پــــرحرفی !


وقتی ساکت شـدم گفتنـد عاشقی!





اما گریه شاید زبان ضعف باشد ،شاید خیلی کودکانه،

شاید بی غرور، اما هرگاه گونه هایم خیس می شود

میدانم نه ضعیفم، نه یک کودک. می دانم پر از احساسم.

BITA شنبه 2 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 11:13 ب.ظ

manam kudakie talkhio ba napedari dashtam.vay ke cheghad ba neveshtehat gerye kardam.omidvaram khoshbakht
beshi.

bahar یکشنبه 3 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 02:47 ب.ظ http://komkar.mihanblog.com

سلام
$$$$$$$$_________$$$$$$$
$$$____$$$$______$$__$$$$
$$______$$$$____$$____$$$
$$_______$$$$__$$$____$$$
$$________$$$$_$$$____$$$
$$_________$$$$$$____$$$$
$$$________$$$$$$____$$$_____$$$$
$$$_________$$$$$___$$$$____$$$$$
_$$$________$$$$$__$$$$____$$$$
_$$$$________$$$$_$$$$____$$$$
__$$$$_______$$$$_$$$____$$$
__$$$$$______$$$$$$_____$
____$$$$$$____$$$$$____$$$
________.$$$$$$$$_____$$$$$
_________$$$$$._$$$$$$$$$$$$$$$$
_______s$$$$$$$____$$$$$$$$$$$
____$$$$$$$$$________$$$$$$$
__$$$$___$$$$$______$$$$_$$$$
_$$_______$$$$_____$$$_____$$$
$$_______$$$$_$
$$______$$$$___$
$$$___$$$$$___$$
$$$$$$$$$$____$$___(▒)(▒)
$$$$$$$$$____$$$_(▒)(█)(▒)
_$$$$$$_____$$$_____(▒)(▒)
__________$$$$
_________$$$$$__(▒)(▒)
________$$$$$_(▒)(█)(▒)
_______$$$$$____(▒)(▒)
_______$$$
______$$$_(▒)(▒)
_____$$_(▒)(█)(▒)
____$$____(▒)(▒)
___$
__$$___(▒)(▒)
_$$$_(▒)(█)(▒)
_$$____(▒)(▒)
_$$
$$ __(▒)(▒)
$$_(▒)(█)(▒)
$$__(▒) (▒)
$$
درود بر انسان های خوب انانکه در اندیشه دیگران تصویر زیبا مینگارند....

تا انجا که یادشان زیبا و خاطرشان همواره در دل خواهد ماند

ღســـ ـــمیــ ــراღ دوشنبه 4 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 12:01 ق.ظ http://patoghe2oosti.blogsky.com

این سکوت سنگین تو

سر به سرم مى گذارد...

ادامه اش بدهى،

عاشق تر مى شوم!!!

mohammad سه‌شنبه 5 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 01:40 ق.ظ

برای زندگی کردن بهانه‌ای نمی‌خواهم
برای نفس کشیدن تقلایی نمی‌کنم
و برای گفتن نگفتنی‌هایم هم چاره‌ای نمی‌جویم
سکوت . . .
و تنها سکوت!
و دیواری از
نشدن
و
نرسیدن
و باز هم سکوت
و قلبی تنها با احساسی عجیب
و نگاهی عمیق با حسرتی همیشگی
و آهی تمام نشدنی برای تمام طول زندگی
دنیای عجیبی است؛
بودن به شرط
نگفتن!!!!!!!

کهکشان چهارشنبه 6 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 07:31 ق.ظ http://galehje1234.blogfa.com

حل میشه....باید روی خودت کار کنی...من تونستم...تو هم میتونی....قول میدم...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد