شب مهتابی

به نام خدایی که داشتنش جبران همه نداشتن هاست..

شب مهتابی

به نام خدایی که داشتنش جبران همه نداشتن هاست..

امروز دلم خیلی گرفته

حتی قدرت کنترل اشکام رو هم ندارم

بغض گلوم یک لحظه دست از سرم برنمیداره

حتی تحمل قدم زدن رو هم ندارم

یه زمانی قدم زدن تو خیالم برام لذت بخش بود

ولی حالا نیست

دلم تنگ برای خیلی چیزا...

انگار دلتنگیم تمومی نداره

نفس کشیدن برام سخت شده

خیلی سخت

تقصیر هیچ کس و هیچ چیز نیست

حتی بعد ظهر جمعه

نظرات 6 + ارسال نظر
♥♥ــ کلبه مهر و محبت ـ♥♥ جمعه 6 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 05:17 ب.ظ http://love-shack.blogsky.com/

تنهـا برنامه اے کــه تـِکرارش
آرزوےِ هر روز مـَن استـــ
پـَخشِ زنده ےِ
نگـاهِ توستــ … هَمیـن…

مشتاق دیدار آماده تبادل لینک؟

شیده جمعه 6 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 09:12 ب.ظ

سلام دلتنگی بی دلیل همیشه به سراغ من هم میاد نوشته هات از کامنتای که برات میزارن دخترت پیاده روی همه اینها میتونه تورو سرگرم کنه من چند وقتی میرم پیاده روی خیلی برام خوب بود استارت ش رو همسایه مون زد روز های اول تو رودر وایسی میرفتم ولی حالا اگه نیاد خودم میرم حتی همسرمم تایید کرده که روحیه ام خیلی خوب شده تو قلم زیبای داری دل تنگی هات رو می نویسی ژس دل تنگی رو فراری بده

tala شنبه 7 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 09:47 ق.ظ http://tala66.persianblog.ir

آخی سحر عزیییییییییییییییززززم

شیده چهارشنبه 11 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 01:41 ب.ظ

سلام سحر خانم روزت مبارک

سلما چهارشنبه 22 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 09:10 ق.ظ

الهی من قربون دلتنگی هات برم سحر نازنینم راستی پیدا کردم از کجا بخون م مرسی

دریابیکران یکشنبه 2 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 09:30 ق.ظ http://207835438008.blogfa.com

عزیزم دلتنگی ها گاهی کمال بخش خواهد بود...پس هیچگاه ناراحت نباش عزیز دلم...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد